Frankrikeälskaren

Tous les garcons

Publicerad 2012-03-23 18:23:36 i Allmänt

Hejsan,jättefint väder idag med! :D Idag har jag gått runt i T-shirt,härligt!  :)



Idag på So:n,så kom det två religiösa gubbar och delade ut små böcker till oss,nämligen"Den nya testamentet" Haha,så alla satt där och man skulle läsa upp typ"Matteus evengeliet,kapitel 3" Så satt vi där och läste upp allt i kör xD Haha,fråga mig inte varför,men aa ^^

Nu kollar jag på Solsidan,haha <3 :D

Imorgon är det loppis på min skola :) Alla pengarna går till niornas bal :) Så jag ska vara där imorgon klockan halv nio,och sälja goda saker i cafét :) Ska se också om jag hittar något fynd där^^

Dagens låt:


Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela