Frankrikeälskaren

Master Chef

Publicerad 2012-07-22 16:20:51 i Allmänt

Ikväll kommer lite släktingar på middag,och jag har lovat mamma att jag skulle ordna allt denna gången,eftersom att hon alltid gör det! Jag tycker att hon kunde få lite avlastning denna gången :)
Så jag ska börja med en jordgubbspaj nu,sen ska jag börja göra iordning klyftpotatis m.m och grilla lite kycklingfiléer och grillspätt! Jaa,vi får väl hoppas att det går bra ^^
Jag önska jag hade varit en Master Chef,men jag är inte riktigt på den nivån än! ;) Har flera gånger tänkt på alla dom som ställer upp på sådana program som Master Chef,och allt vad det heter(Jag hade aldrig gjort,hade inte klarat mig ett program typ) :p Hur klarar dom av den pressen? Alltså när någon står och skriker på dom? Hade blivit stressad och upprörd bara :p Och vad ska det vara bra för? xD
Men vi kanske hörs sen! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela