Frankrikeälskaren

You light up my world

Publicerad 2012-03-26 20:48:04 i Allmänt

Hejsan! Gud vilken go måndag! Annars så är måndagar den jobbigaste vardagen för min del,men idag slutade jag vid två pga att jag skulle till Mölndahlssjukhus och få nya specialinlägg till skorna.Jag har problem med knäna,och har haft det i 2,5 år...Jag dansade och så gick ledbanden och korsbanden i knät av.Det gjorde så fruktansvärt ont! Och jag gick igenom en operation,och dansade inte på ett halv år,men nu är allt...hyfsat bra igen^^Jag går hos sjukgymnast och så...
Men iallafall,efter det så har jag pluggat inför kemiprovet på torsdag,och jag har även dansat :D





Lady Gaga <3 Pöss pårej! Haha,nämen hon är liksom ljuset i vardagen!
Här är en bra låt :)





Och idag så visade min kompis en kille som har en blogg,och han gör även videoinlägg om olika grejer,och han är så rolig så jag tror jag dör! Haha,kolla in detta bara!




Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela