Frankrikeälskaren

Grekland, skolavslutning och jobb

Publicerad 2013-06-19 14:26:41 i Allmänt

 
 Hejsan igen! Äntligen sommarlov! Det var så efterlängtat, för jag var så himla skoltrött det sista. Ettan är efterlängtad, det är så skönt! :D Jag var i grekland sista veckan i maj, och det var jättehärligt! Väldigt skönt att ta en vecka under terminen faktiskt! :)
 
Efter skolavslutningen gick jag och några brudar från klassen på restaurang, och efter drog jag med dem till mina hemtrakter och ut till hönö! Vi badade och hade en jättehärlig kväll,sedan sov de över hos mig :) Vi hade en jättetrevlig avslutning, och nu kommer vi inte ses på ett bra tag, så det var väldigt kul att göra det här!
 
På måndag börjar jag jobba, det är samma som förra året, trädgårdsarbete alldeles där jag bor, fast bara i tre veckor detta året, vilket egentligen är ganska skönt. Det ser jag fram emot jättemycket! Det är jag och killarna, och här är en bild från förra året ;)
 
 
Idag regnar det, och jag tar det bara lugnt! Det är jätteskönt! Om det håller upp sedan, ska jag och min kompis ta en promenad! :) Har börjat med att träna varje dag nu under sommarlovet! Hehe, det är ju lite svårt att hinna med annars, eftersom att plugget kommer först :)
 
Ha en bra dag! Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela