Frankrikeälskaren

Shopping

Publicerad 2012-07-29 18:45:00 i Allmänt

 
Hejsan svejsan,idag har jag varit med tre kompisar i stan och shoppat! Jag köpte det här:
Mittenbilden på den vita tunikan är så orättvis,för det ser ut som om det är en stor gammal vit pappat-shirt typ ^^Sen trosorna är den franska flaggan som ni ser! ;) Haha,frankrikes färger rättaresagt :D Det var ett måste för lilla mig :p
 
 
Vill passa på att gratulera mina fina vänner Maja och Viktoria som är nyförlovade! :D
Grattis till er och lycka till in tha future! :P
 
 
Idag så fyller då somsagt min pappa år,så imorse så gjorde jag frukost till honom :)
 
 
Nu ska jag kolla lite på filmen" The Sixth Sense",som min kompis Evelina tipsade mig om! :) Sen ska vi väl äta någon god middag! :) Så ska pappa få sina presenter,av mig ska han få lite hygienartiklar,tyckte att han behövde det...nä;)
Men dagens låt får bli:
 
 
 
 
Imorgon blir det till att ställa klockan igen...jippi vad roligt! ^^Men jaoo,sånt är livet! Ha en bra kväll,pöss påer! :p

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-07-30 21:11:22

Super gulligt linne och älskar trosorna, acessoarise (stavning!?) eller? ;) Filmen var bra alltså? :) <3

Svar: Hehe tack,yes Accessories ja! :p <3 Haha,hur visste du det? ^^Japp filmen var bra! :) <3
Lina Larsson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela