Frankrikeälskaren

Some pictures...

Publicerad 2012-07-28 00:47:45 i Allmänt

Os
 
Hejsan,här ovanför har ni bilder på mig under vårterminen nu i nian på Torslandaskolan! :p Den där som jag ser väldigt förvånad och panikslagen ut på,det var alldeles innan det praktiska musikprovet,och jag var lite smått nervös :p Haha,så kul att kunna skratta och sånt nu efteråt! :p
Ännu en jobbvecka avklarad,berättar mer imorgon kväll vad jag har gjort under veckan efter jobbet! :) Imorgon ska jag hjälpa min bror och hans familj att flytta! :) Sov gött ^^
 

Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2012-07-28 19:50:43

Åh, jag vet inte om jag trodde att jag skulle göra det men jag saknar faktiskt vår skola :(

Svar: Jaså? :) Naaw,jo vissa stunder ibland och vissa lärare saknar jag lite ;)
Lina Larsson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela