Frankrikeälskaren

14 juli-Frankrikes Nationaldag

Publicerad 2012-07-22 16:07:44 i Allmänt

Jag är galen i Frankrike! Jag blev det efter att jag hade varit med om ett utbyte med skolan till Frankrike,Marseillan! Eller aa,jag tror iallafall att det är en bidragande faktor till att älskar det landet så mycket! Allt var så perfekt liksom! Och eftersom att allt var så bra,så är hela Frankrike bra enligt mig :p ^^ Jag funderar på att jobba som Au Pair i Frankrike efter Gymnasiet! :) När jag är sådär 19-20 år,i Paris någonstans! :D För jag vet inte,men det känns som att man kommer att vara vädligt skoltrött efter tre års gymnasieutbildning,så då vill jag ta ett fritt år innan jag fortsätter att läsa det jag vill! :) Men min vilja kan ändras sjuttiotre gånger,så man får ta tiden som den kommer!
Men förra lördagen var det Frankrikes Nationaldag,och då firade jag och min kompis Linn den dagen,såklart! :p 
Vi gjorde Crêpes,och till det hade vi bara franska delikatesser,så som nutella,croissant,vitlöksost,baugette,Orangina och fransk youghurt! :p
Detta Franska inlägget tillära hade jag tänkt att dela med mig av den snyggaste Fransmannen som finns! Jean-Baptiste! :D

Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2012-07-22 17:55:37

Det är ju han från Gosskören, haha! Ja du borde verkligen åka dit som au pair, det skulle passa dig grymt bra! :)

Svar: Jaa det är det! :p Hahah! Jaså tycker du det? :D Vad bra! ^^
Lina Larsson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela