Frankrikeälskaren

Kanelbullens dag

Publicerad 2012-10-04 21:46:04 i Allmänt

 
Hejsan,man kan säga att jag bloggar när jag känner för det xD Idag är en sådan dag ^^
Hoppas allt är bra med er,själv har jag väldigt ont i knäna,och det beror på att jag dansar för mycket och styrketänar för lite.Så från och med nu så ska jag lägga upp mitt träningsschema på ett sätt där jag tränar upp knäna! :)
Nu har vi börjat jobba med en julmusikal i skolan! Det är väldigt roligt,men det känns lite lustigt att sjunga "Hej mitt vinterland",i oktober,där miljön egentligen är grå....regnig...grå...Och lite färger också ^^ Men här i gbg så har det varit väldigt grått på sista tiden :p
 
Det var en gång en estetare som sa att det inte är något plugg på estetlinjen...Jag funderar på om det var ironi ^^ Just nu är det mycket plugg,så därför är jag glad att jag inte går natur ;) Men för er som går natur så ska ni veta vad imponerad jag är av att ni klarar av det! En liten guldstjärna i kanten till er :p
 
Som ni kanske vet så är jag ett väldigt fan av Frankrike? ;)
Jag skulle vilja tipsa om 8 st bra Franskalåtar! :D
 
 
 
 
 
 
 
Jo,vet ni vad fransmän äter till frukost varje dag? ;) Hela familjen har varsin sked,och delar på en nutellaburk ;) Det tycker jag är charmy army xD
 
Hade så bra och kommentera gärna! :D

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-10-06 21:50:02

Grym blogg Lina! Vore kul om du kunde svara på lite snabba frågor om dig själv ;)
-vad gillar du bäst, hund - katt?
Sommställe, båt?
Mys å film hemma eller bio-mys?
Äldre killar eller samma ålder?
Linne eller t-shirt?
Tights eller jeans?
Skor med eller utan klack?
T-shirt bh, pushup eller ingen?
String-, hipster- eller boxertrosa?
fest eller krök?
En fredagskväll: vänner eller ensam med killen?

Svar: Tack! :D Självklart ska jag försöka göra det! Tack för frågorna! :) Kram
Lina Larsson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela