Frankrikeälskaren

Lite smått och gott ^^

Publicerad 2012-07-28 23:16:58 i Allmänt


Först har jag jobbat hela veckan,haha yäy känner mig som en riktig go arbetare nu! Nu är det bara två veckor kvar! :D Det är jag och tre killar i artonårs åldern :p It's perfect like you understand! :p Nä men...aa ^^
I tisdags så kom mina syskon hit på middag och vi firade min pappas födelsedag i förskott! Han fyller år imorgon :) Så sov min bror och hans fru och deras barn över till på onsdagen,och då tog jag ledigt,och då åkte vi ut till Hönö och badade där och så :)
 
Och idag då så har jag hjälpt dom att flytta! :) Dom flyttade från Mölndal till Trollhättan :) Så nu är jag väääldigt trött :p
Imorgon ska jag till stan med några kompisar! :)
Här har ni en lite försenad bild från Kroatien i juni 2012,som är tagen av min moster! :)
 
 
Här har vi dagens låtar,haha jag kunde inte nöja mig med en låt idag,så det får bli tre låtar :P
 
 
 
 
 
 
 
japp japp :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-08-03 23:04:45

Grymmmm blogg, fortsätt så!!

Gillar du någon av grabbarna?
Hur mycket får du betalt i timmen?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela