Frankrikeälskaren

Svar på frågor

Publicerad 2013-06-24 05:37:31 i Allmänt

 Godmorgon, klockan ringer om en timma, och jag har absolut inte sovit någonting, känns bra! Xd Det är lite jobbigt att vrida tillbaka dygnet :P Så jag passar på att svara på lite frågor jag fick!
 
-vad gillar du bäst,
1.hund - katt? Svar: Katt!
2.Sommställe, båt? Svar:Sommarställe
3.Mys å film hemma eller bio-mys? Svar:hemma
4.Äldre killar eller samma ålder? Svar:ungefär samma ålder ;P
5.Linne eller t-shirt? Svar: t-shirt
6.Tights eller jeans? svar: tights
7.Skor med eller utan klack? Svar: med
8.T-shirt bh, pushup eller ingen? Svar:pushup 9.String-, hipster- eller boxertrosa? Svar:hipster
10.fest eller krök? Svar:Fest
11.En fredagskväll: vänner eller ensam med killen? Svar: Pojkvänner i all ära, men här är svaret självklart! Vänner :)
 
Det blev ingen bild igår på rummet, så det kanske jag lägger upp senare :)) Hoppas att ni sovit bättre än vad jag har gjort, och att ni får  en  bra dag! :) Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela