Frankrikeälskaren

Glad Påsk! :D

Publicerad 2012-04-07 08:15:04 i Allmänt

Glad Påsk! :D Jag är faktiskt sjuk :/ Nu känns det liiite bättre...Men det var ett år sedan jag var så sjuk som jag är nu...Och innan dess var det typ fem år sedan.Så jag menar,det är inte ofta jag blir sjuk på"riktigt" utan kanske mer lite lättare förkylning...Men nu är det jobbigt :/ Fast just nu så känner jag mig somsagt lite bättre.Men eftersom att det är påsk så ska släkten hit idag,och igår var vi hemma hos mormor,och det var ju liksom bara till att ta en tablett och gå dit.Men det var roligt ändå,och massor med god mat,såklart! ;)
Såhär såg jag iallafall ut igår:




Ha en bra dag nu alla,vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela