Frankrikeälskaren

Tjooo

Publicerad 2012-03-22 20:37:57 i Allmänt

Hej,Lina har lugnat ner sig lite nu,angående plugg m.m ^^ Alla har väl perioder som är väääldigt stressiga,och stressen tar liksom över ibland...
Jag fick iaf MVG på båda dom nationella proven i Franska :D <3
Sedan så planerar jag för fullt inför sommaren! Jag ska åka till Frankrike och bo hos min korrespondent,men jag får inte åka själv,för det är 16-års gräns,och jag har två månader kvar till att fylla 16 då -_- Men japp,de löser sig säkert!




Har pluggat 3,5 h idag med NO(vi ska ha kemiprov nästa torsdag) Sedan har jag gjort en film på tyska(det är ett skolproject) Och det var så kul,så nu vill jag göra en till :p ;) ( Vad gör man inte för ett MVG?) :D

Tycker ni att jag ska lägga upp den filmen här på bloggen? :p Kommentera isåfall xD

Här är tre låtar som jag lyssnar på nu,väldigt mycket ;)



Kram :)
Hörs (nog) imorgon :p haha,ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-22 20:52:45

Lägg upp den, skulle vara jättekul att se den! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-22 21:10:16

Lägg upp den :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela