Frankrikeälskaren

Dimanche

Publicerad 2012-03-18 09:14:04 i Allmänt

Hejsan! Denna helgen har hittils varit jättebra! I fredags var Isabelle här och det var flumm,som vanligt^^Och igår så träffade jag min älskade teatergrupp! :) haha,teatermänniskor är så roliga och...speciella :p Haha,och det gillas starkt!



Idag får jag se vad jag gör :) Kanske återkommer senare :p Men jag är inte så jättetaggad inför dom veckorna fram till påsk nu faktiskt,för det kommer att bli så mycket och jag är superstressad :( Vi har t.ex en musikinlämmning på fredag,och det är att skriva en låt då,och jag har kommit rätt så långt men jag måste verkligen jobba på den mycket nu för att den ska bli bra! Sen så är det nationella i B-språk och NO,praktiskt prov...Plus att det bara är så mycket överallt med alla aktiviteter och sånt...och jag har väldigt lätt för att bli stressad också,så jag försöker lugna ner mig,fast det är inte så lätt ^^


Btw,denna låten är fast i mitt huvud just nu! ^^I Just Love It



chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela