Frankrikeälskaren

ALLA GYMNASIEANTAGNINGAR

Publicerad 2012-03-15 17:53:15 i Allmänt

Hej! :D Är så glad nu! Vet ni varför? Jo,det är så att alla gymnasieantagningarna är nu avklarade! :D

Det började med Schillerska då,för två veckor sedan,och där var det bara dans.Det var jobbigt psykiskt jobbigt,för att det var tjejer där som trodde dom ägde hela världen och typ såg ner på en,för dom var bäst av alla typ,lite"Pappa-betalar-känsla" Gaaash,stör mig på sådana människor alltså!


Sen var det Fässberg förra torsdagen,och där var det teater! Det var jättekul! Lärde känna så många härliga människor :D

Och idag då! HULEBÄCK<3 Mitt förstahandsval :D Det är då musikal,så det provet var typ allt :p Aa,massor med grejer...Gehör,sång,dans :) Men sen om jag kommer in där då så är det ju också teater och instrument som tillkommer såklart :) Fast på  själva provet idag,så skulle jag inte visa något utav mina teater eller instrumentkunskaper,vilket var gaska skönt ^




Jag är glad att valt Hulebäck som förstahandsval :D Jag kan inte riktigt beskriva i ord,varför jag bokstavligttalat älskar det gymnasiet :p Allt är bara PERFEKT <3




Tänkte även blogga lite om mina framtidsplaner :) Vissa undrar om man kan bli något av att gå estetlinjen,svaret är JA! Haha,jo,det är otroligt svårt att bli känd! Men jag vill bli skådespelare och/eller elitdansare :D Haha,ja det kommer bli assvårt! Men jag ska kämpa till tusen!! Jag vill vara med i Let's Dance och tävlingsdansa :D Och vara med i filmer,för teater är det bästa jag vet :D

Så efter gymnasiet så ska jag söka mig till göteborgsoperan,tror jag,för där är det ju människor som har musikalutbildning,och så sätter man upp musikaler och teatrar m.m :) Sen kan ju den tanken ändras femtioelva gånger...Men det är det jag vill nu iaf :)




Strechar i skolan ^^Haha,jepp,man får träningsvärk när man dansar,och jag har som mål varje vecka att bli liiite vigare för varje gång :P = TRÄNINGSVÄRK






Snart ska jag iväg till dansen :D Ha en bra kväll,pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela