Frankrikeälskaren

Monday I'm in love...

Publicerad 2012-02-20 20:07:56 i Allmänt

Jag gillar måndagar faktiskt! :D Dock inte skoldagen,för det är den jobbigaste dagen...Men efter skoldagen så brukar jag alltid äta något extra gott bara för att unna mig att jag klarat av den jobbigaste dagen :p Idag blev det kakor :D Gött,men måndagar är bra också för att jag har dans då :D På måndagar är det showjazzen och på torsdagen funken :p Och efter dansen så kommer det bra tvprogram :D Idag är det Familjen Annorlunda och 30 grader i Februari :p





Första dagen efter lovet,började asbra! Vi såg en musikteater med alla niorna på Brewhouse :D (Jag är ju teaternörd så jag satt som fastklistrad) Men dom flesta av dom andra tyckte att det var skit! Men det är ju inte så många i min ålder som är såpass djupa och gillar teater så...:p VILKET JAG INET FATTAR!?? :O Aa,men hörs imååårn då :) Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela