Frankrikeälskaren

Back from thaa spa

Publicerad 2012-02-13 20:50:25 i Allmänt

Hejsan! Sitter nu här helt utmattad med en kopp kaffe och chokladpraliner(låter graciöst,gör det inte? :p) Efter en heldag på spa så kan jag se tillbaka på en dag som varit väldigt bra och väldigt härlig! Har fått en ansiktsbehandling idag,så underbart! Och gymmat och bastat och badat,härligt! Nu ska jag packa väskan inför Stockholm imorgon! :D Jag och mamma ska hälsa på min bror och hans tjej och deras lilla bebis som bor där! Vi åker dit lite då och då,och brukar därför inte stanna så länge när vi väl åker dit,men det är väldigt roligt! :) Vi ska vara där i två dar,och det blir inget bloggande under den tiden.




Kollar förresten  just  nu på Familjen Annorlunda,haha herregud vad ska man säga? :P Har man tio barn så kan man ju inte ha så mycket framtidsdrömmer mer än att ta hand om barn och städa och laga mat...Men det är ju det som vissa drömmer om...

Det är ju så att vi människor dras till "extrema" program som liksom inte är ett vanligt svensson liv.Ett annat exempel på något som som är så patetiskt så att man blir förbannad,det är
"Mammor och minimodeller" Jag blir så arg så jag vet inte vad jag ska säga!


Seriöst! Typ femåriga barn som går runt sminkade med högklackat och tävlar bara för att deras mammor ska få pengar,mammas dröm inte barnets.PATETISKT!


Vi hörs på onsdag eller på torsdag,hej då,ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela