Frankrikeälskaren

2012-Bilder och info

Publicerad 2012-02-12 21:16:40 i Allmänt


Hej! Jaa,nytt år och nya bilder och sista terminen i nian! :) Detta innebär att kämpa i skolan till tusen för att kunna nå sitt mål och att komma in på det gymnasium som man vill,själv är jag dönervös för att inte komma in på det som jag valt som förstahandsval,vilket är Hulebäck för min del.
Men på ett sätt så känns det ändå skönt att man har sökt och att man nu inte kan göra något åt vart man kommer in...

Här kommer lite bilder under den sista tiden och det sista fotot är vårat spexfoto som vi tog i höstas! Som ni även ser så har vi fått våra klasströjor :D







En blogg som jag starkt kan rekomendera är : http://annaellinor.devote.se/

Det är en tjej som skiver om massa förnuftiga saker! Samtidigt som hon är hur rolig som helst!! Kolla in hennes vlogs :D

Igår var jag hemma hos en kompis som fyllde år,det var jätteroligt!! :D Och hon och en till tog på sig bikini och "badade" i snön :P

Kolla in det! Nu har jag btw sportlov! Och detta kommer att bli en väldigt händelsefull vecka,så vi tar den dag i sänder :)



I höstas skrev jag även ett inlägg om varför jag så ofta skriver att jag har problem med mina knän m.m...

Jag har gått runt och varit orolig över att jag kanske har reumatism,men nu i veckan så var jag och mamma och gjorde massor med tester och grejer och jag har INTE reumatism,detta gjorde så att jag kunde andas ut! :D Men jag är överböjlig i lederna,så jag har väldigt ofta problem med knäna m.m,men jag ska börja hos en sjukgymnast och gå där ibland och så...

Sådär nu vet ni! :) Nu kollar jag på Äkta Människor! :D <3 Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela