Frankrikeälskaren

Prao:n is over...

Publicerad 2011-10-28 15:07:47 i Allmänt

Tja! Japp,ett tag sedan jag bloggade...xD Det är rätt vanligt för lilla Lina,hehe.Denna veckan har jag praoat på församlingshemmet,och det har varit jätteroligt! Jag hade väldigt höga förväntningar och dom uppfylldes! Det är ett jobb som passar mig väldigt bra tycker jag.Måste man vara religiös för att jobba inom svenska kyrkan då? Om man säger så här...Det kan vara väldigt bra att ha en tro på gud iaf :P Men dom som jobbar där är ju helt vanliga,härliga människor,inga konstigheter! Vissa tror att bara för att man jobbar inom kyrkan så är man väldigt,väldigt djup och har ingen social kompetens i huvudtaget,men grejen är att socialare människor än dom får man leta efter!
Det jag gjort denna veckan är att varit med konfirmanderna,på gudtjänster,fikat :P, varit på öppna förskolan,barnkörerna,babyrytmiken :) Jätterolig vecka! Synd att det bara var en vecka :/ Men nu har jag iaf kommit hem med två biobiljetter från dem! Så snälla är dom :)
'
En sommarbild...aa,visst är det härligt med sommaren,MEN! Man måste uppskatta vintern och hösten :) Fast det hade ju kanske inte skadat att inte se ut som en vitlök denna tiden på året...
Jag ska sjunga på ett,kanske,kanske två dop här nu i höst/vinter,och då hade jag tänkt att fråga er vad ni tycker om denna låten? Jag älskar den,men passar den på ett dop? Det gör den väl?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-11-22 17:05:16

Har lyssnat på den låten sen i somras och jag tröttnar typ inte! :o men ja den är väl bra på ett dop fastän den är sorglig :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela