Frankrikeälskaren

Invalid för tre veckor <3

Publicerad 2011-10-04 18:49:27 i Allmänt

Hej! Hopp,då var man hos läkaren igår som konstaterade att jag har en inflammation i knät...Så nu måste jag äta smärtstillande i tre veckor,och som läget är just nu,så kan jag inte gå...Och om jag kan gå en liten bit så hugger det helt plötsligt till i knät...Usch,är rädd att det ska gå ur led som mitt andra knä gjorde :(
Är iaf,hemma imorgon...Inte kul...
Här har jag en liten sak att säga:
Det är jobbigt att skicka ett mail till sin lärare,för då måste man anstränga sig för att skriva på ett moget,vuxet sätt.
T.ex kan man inte skriva :Typ,liksom,asså,iaf,eller massa uttrycks gubbar som : :) ;) :'( 

Varför? Jo,för man vill inte upplevs som ett Ig-barn som inte kan svenska,så vad gör man inte för att gillas bland lärare som sedan säger:
Vilket trevligt meddelande på internet jag fick utav dig...Vill du ha en kopp kaffe på lärarrummet?

Okej,glöm det sista...Men men att gillas bland lärare iaf ;)
Ha en bra kväll! Hörs imorgon//Invalidot Lina

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-20 20:31:50

Iaf är iaf en giltig förkortning.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela