Frankrikeälskaren

Frankrikeutbytet 12-19 oktober <3

Publicerad 2011-10-28 15:21:55 i Allmänt

Jag har ju glömt av att berätta om när våra älskade Franska vänner var här en vecka,det var jätteroligt! :D Saknar dom som attan nu bara! Men i JULI <3 Då ska vi troligen åka till Marseillan där dom bor och hälsa på dom en vecka,jag och några vänner! Spännande! Håller på lite smått med bokningar m.m
Men eftersom att en bild beskriver mer än tusen ord,så får ni några bilder från utbytet här!
Nu ska jag träna lite,ska cykla på träningscykeln en stund och sedan ska jag styrketräna också :) Ikväll blir en lugn,härlig kväll! För sen väntar ett lov med fullt med folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela