Frankrikeälskaren

Oh santa!

Publicerad 2011-11-23 18:29:17 i Allmänt

Hej! Skabbigt väder ute idag! Fy då...Men nu är det bara tyskaprovet kvar denna veckan! Härligt :) Man får liksom ta en vecka i taget nu när det är så mycket att göra...
Lyssnar just nu på "Oh Santa" Av christina Augilera,som är en utav dom låtarna som vi ska dansa till på Lucia-kröningen,tycker att den är så bra! :)
En låt som vi ska sjunga med skolan,på Lucia-firandet,är "Misseltoe" Av Justin Bieber...Haha,förstår inte varför folk tycker att den är så speciell...Fast det kan nog bli jättebra ändå :)
Men jag och mina kompisar har skojat om att göra ett litet roligare luciatåg istället för ni vet,det där klassiska,vackra :P Haha Ni vet "Gulletussan" Som är en utav karaktärerna i Mia och Klara,haha vi tänkte ha en sådan röst och stil som henne och sjunga denna:
Fast vi ska inte göra det :P Men det vore kul,haha!
Tur att man har roliga saker att tänka på,så man inte hela tiden går runt och oroar sig för den stora domen"Har man reumatism eller inte?" -_- Aa...Det är jobbigt...
Hittade förresten en jättesnygg klänning i Frida tidningen,som man kan beställa på nelly.com
Den var enärmad och vit i spets,fast jag hittade den inte när letade på deras hemsida...Men jag är ju klännings-narkoman" xD Så jag behöver ju inte direkt mer klänningar...Fast det är svårt att låta bli..
Ha en bra kväll! :) hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela