Frankrikeälskaren

Julstämmning

Publicerad 2011-11-22 16:48:31 i Allmänt

Hej! Vem är inte glad i sådana här tider? :) Det närmar sig jul och visst är det härligt?! :D Vi ska ha lucia i år med skolan,alla niorna har det,dom som vill vara med :p Så just nu håller jag på att öva lite grann på det :) Ska bli jätteroligt! Sedan ska jag väg på teatern :) (YES!) Och dagen innan vi har luciafirande,så ska jag dansa två danser,på luciakröningen och så ska vi i det gamla luciagänget sjunga en låt! :D Ska bli jättekul!
Fast det här med mina knän asså,att jag har ont i dom ständigt...Det gör att man kan bli lite...aa,nedstämd så att säga :P Jag överdrev väldigt mycket förut när jag skrev att jag mådde "Psykiskt dåligt" Utav att jag har ont i mina knän,så var tvungen att radera det :p Haha,för det gör jag ju absolut inte! Herregud! Fråga inte mig,varför jag skrev det? xD Men jag är ju samtidigt inte jätteglad för att det gör ont hela tiden,och att jag inte kan gå normalt...Men det är då!,s om mina fritidsintressen kommer in och gör så att jag blir glad :D Ha en bra kväll! hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela