Frankrikeälskaren

Första advent

Publicerad 2011-11-27 17:12:19 i Allmänt

Hej! Första advent idag,och vilket väder är det här i göteborg om inte just storm(Like Usaullly) Men jag tycker att det är jättemysigt! Jag och mamma har bakat lussekatter och kanelbullar idag,så just nu luktar det gudomligt här hemma! :) Hehe,och sen har jag tränat också,på träningscykeln och styrketräning. Har även kört digsters jullista på spotify genom tv:n idag,jag tycker verkligen om den listan! Christmas Pop heter listan,om ni vill kolla in den :)
Såhär gott har min lilla katt det <3 Man blir ju ibland avundsjuk på katterna,som bara lever livet och inte har ett problem i världen xD
Just nu så är jag glad att jag inte bor på öarna,för där blåser det ju såklart mer än här.Och tydligen så blåser det upp jättemycket vatten på balkongerna och allt,typ hjälp?!
Igår förresten,var det jättebra! Först var vi på namngivningen,och det var jättekul att träffa sin släkt! Och sen åkte vi till mina andra kusiner på pappas sida på en glöggkväll.Det var jättemysigt!
Härligt att bara ha varit hemma och gjort ingenting idag,jag känner verkligen hur mycket jag behöver det...
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Postat av: HK

Publicerad 2011-11-28 19:10:09

Hej! kan du inte lägga in en video där du sjunger? :) blir nyfiken på din röst!!

Jättebra blogg föresten, fortsätt så här!!

Kramar H

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela