Frankrikeälskaren

Egoboost

Publicerad 2011-11-22 10:45:54 i Allmänt

Hej,ett tag sedan jag bloggade nu kan man ju säga..Haha,är inte den där perfekta bloggerskan som drömmer om att bli känd genom min blogg direkt,bloggar mest för skojskull!
En bloggerska däremot som drömmer/har drömt hela sitt liv om att hennes blogg ska vara känd,det är Blondinbella.Jag har hört att alla har pratat så varmt om hennes bok,"Egoboost".Den är helt fantastisk m.m,och det är ju kul att alla tycker olika.Men jag vet inte om jag hade köpt den om jag visste hur den var.I och för sig så kostade den bara 30 kr på Ullared,men ändå :P
Jag känner lite grann att ,visst detta kommer låta fruktansvärt egoistiskt,men boken heter ju"Egoboost"Och går ut på att man ska vara egoistiskt :P Så jag känner lite grann att den där boken skulle jag kunna skriva också,för allt det som hon har skrivit tänker jag,i mitt huvud hela dagarna.Börjar morgonen och tänka allt det där som hon skriver i sin bok.Om jag ska vara helt ärlig,så har jag skrivit ner det där också,att man ska se sig själv som fin m.m,jag har skrivit så många sidor,att jag också hade kunnat göra en bok utav det.Detta gjorde jag innan hennes bok kom ut...Hehe,så jag tycker att hennes bok är överskattad.Fast om man är en person med dåligt självförtroende,så kanske den är bra.Men jaja,bra att alla tycker olika :)
Just nu jobbar jag och Linn i cafét på skolan.Jag har för övrigt väldigt ont i mina knän och höfter.(Som alltid) Väldigt jobbigt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela