Frankrikeälskaren

Det gåtfulla folket

Publicerad 2011-11-25 22:38:13 i Allmänt

Hej! Kom precis hem från att ha varit på en liten tjejmiddag hos en kompis som bor typ vid backaplan,hon fyller 16 på söndag :) Grattis i förskott!
Imorgon ska jag först iväg till julmarknaden här i församlingshemmet,och se om jag hittar nått :P Sen är det namngivning(dop) till min lille syssling Elias :)Då ska jag och min kusin sjunga en låt som heter" Det gåtfulla folket" Men har inte hunnit övat något(Vi fick ett önskemål om det i onsdagskväll(såg det i torsdagsmorse) ,men som tur är så kommer vi få ha text! :)Och sen på kvällen ska jag på glöggkväll hos mina kusiner på min pappas sida :P(FULLSPÄCKAD DAG,YES!)
Vet ni vad? Jag har ju så mycket ideér för mig xD Så nust nu håller jag på att skriva ett manus,som jag ska jobba på till en film :) Så sen när jag är klar med själva manuset så ska jag efterlysa lite frivilliga skådespelare,och en hd kamera xD
Förresten,så har kag spelat in två nya låtar när jag sjunger,tycker ni jag ska lägga upp det? :)
Nej,nu ska jag sova! Gud vad härligt! :) Ha en härlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela