Frankrikeälskaren

Sommarlov!

Publicerad 2011-06-16 17:30:23 i Allmänt

HEJ! Bloggade inte igår,p.g.a skolavslutning! :D SÅ UNDERBART! <3 Jag klarade 8:an,trots små sammanbrott ibland,när man har två prov per dag i vissa perioder...SUCK...Men nu är det sommarlov och inga problem alls! :D Jag är väldigt lycklig just nu! <3 Hade en jättefin och rolig skolavslutning igår,våra duktiga nior som sjunger och dansar och allt vad det är :P Kommer att sakna niorna lite sen....:/ Men jaja...

Efter själva avslutning i Torslanda Hallen,så gick,jag,Amanda,Pamela,Isabelle och Linn,hem till Linn och grillade massa saker :P Allt från korv till Amandas special:Banan med choklad i xD HAHA,aa men vi var där till natten och hade det jätte skoj och mysigt! :D Så spelade vi in en liten film,en parodi på våran kära gympalärare Acke.HAHAHA,den blev as bra :p Det kan hända att det bara var vi som spelade in den som tycker att den är rolig :P Men man måste veta hur Acke är i sättet för att fatta det roliga.För han säger alltid så här till mig:LINA,DU KAN SITTA BÄNKEN!" Haha,innan jag ens säger att jag inte vill vara med.Fast i denna filmen så överdriver jag extremt mycket när jag säger att "Måste jag vara med" För jag är alltid med och gör mitt bästa,även fast det är fruktansvärt tråkigt -_-
Här är den:
Har dock inte tagit några bilder p.g.a batteriet på kameran dog -_- Aja,ha en bra kväll! Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela