Frankrikeälskaren

Sometimes you feel you a little bit handikappad...

Publicerad 2011-06-12 19:05:36 i Allmänt

Hej,jaa denna dagen har verkligen inte varit bra! För det första har jag inte sovit något från igår,för mitt nacke har värkt så in i sjutton! :o Usch! Känns som jag brutit av hela nacken.Sedan idag så har jag haft såååå ont! För er som aldrig haft nackspärr förr,så kan jag tala om att det är n fruktansvärd smärta! Om ni bara tror att det bara känns lite grann i nacken bara,jaa då misstar ni er något enormt.Detta påverkar hela kroppen,jag har ont i ryggen,nacken armarna allt! Jag känner mig helt handikappad,kan knappt röra mig! Så jag har bara legat ner hela dan och läst,kollat film,lyssnat på musik,haft det allmänt tråkigt,tagit massa tabletter för att det ska släppa,men inte hjälper det inte...Nänä....
Dagens låt:Judas-Lady Gaga <3
Hoppas att ni inte tycker att jag är allt för tråkig just nu med detta tråkiga inlägget :P Men kan inte hjälpa att jag har nackspärr och bli sur på mig själv,sååååå rastlös vill ut och springa,cykla,dansa,hoppa runt haha,aa ni kanske fattar? :P

Idag kom min pappa hem från Sweden Rock Festival,haha min pappa och hans vänner åker iväg på rockkonserter och jag är hemma :P Aja,jag hade gärnat velat sett" Judas Priest" Med "Judas is rising" Och Ossy Osbourne" Med "Mama I'm coming home!"
Förresten,vet ni hur man gör för att visa t.ex ett klipp från youtube,och få det att visas till en video här? För jag hade gärna velat visa musikvideo till dagens låt,istället för att bara visa låttitlarna,förstår ni vad jag menar? På devote.se,visste jag hur man gjorde,för där fanns det ju en youtube knapp där man bara skrev in adressen o.s.v,men här förstår jag inte riktigt hur man gör....
Ikväll kommer Solsidan :D ÄLSKA <3
Ha en bra kväll,hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela