Frankrikeälskaren

Marry The Night

Publicerad 2011-06-17 22:59:49 i Allmänt

Marry The Night-Lady Gaga,en väldigt väldigt bra låt! :D En utav mina favvisar med Gaga just nu faktiskt! Och dagens låt skulle jag säga :)
Fast hela Gaga's nya album äger!! :D Och på tal om Lady Gaga...Asså vi börjar ju nian nu till hösten och då är det ju cabare och självklart skolavslutning då.Och jag har faktiskt redan börjat tänka på vad jag vill göra.Jo,jag vill framföra ett "Lady Gaga medley" :D !! Jag sjunger massa Lady Gaga låtar under högst kanske tio minuter :) Jag har faktiskt redan börjat öva på det! xD Så jag ska fråga om jag får lov att visa upp det på cabaren och skolavlutningen! Hehe,aa det skulle egentligen vara hemligt,men jag orkade inte hålla tyst :p Så nu är det offentligt! Kommentera gärna vad ni tycker om idén.Och vilka utav Gaga's låtar tror ni folket helst vi höra? :)
Idag och öven igår har jag bara chillat,tränat,solat ....aa :P Det är först när man inte gör något som man fattar hur mycket man egentligen behöver denna vilan.När man är mitt uppe i skolan,mitt uppe i högvarv så känner man inte av det....
Men imorgon ska jag träffa Linn,och sen ska hon sover över här :D
Vi hörs! Ha en bra kväll! Och kommentera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela