Frankrikeälskaren

Linas tio i topp artister/band

Publicerad 2011-06-09 22:59:46 i Allmänt

Jag har såååå olika musiksmak,inte bara Lady Gaga,för er som trodde det.Ni lär ju märka hur olika musiksmak jag har när jag skriver detta :)
1.Lady Gaga
2.Håkan Hellström
3.Rihanna
4.Veronica Maggio
5.Adele
6.Regina Spektor
7.Nellie furtado
8.The Beatles
9.Scorpions
10.David Guetta
Japp,och här kommer några till radera om dom bästa tre i topp artisterna:
Lady Gaga:
Henne som jag ser upp till mest på denna jord!! Hon har givit mig bra självförtroende och ett annat sätt att se på livet! Inget är omöjligt,hon har själv sagt på hennes konsert som jag var på den 19 november 2010 att "En dag hoppas jag att jag sitter och kollar på din show" :D <3 Det finns hopp om allt,jag älskar henne,hennes stil,hennes attityd :D ALLT!
Hennes fem i topp låtar:
Just Dance
Judas
Bad Romance
Speechlees
Monster
Hkan Hellström:
Göteborgs stolthet! En fantastiskt duktig kille som verkligen kämpar för sin framgång"Jag har spelat i varenda liten vrå här i göteborg,och äntligen är jag på den största scenen jag någonsin varit på,i slottskogen""Så sa han på sin konsert den 4 juni 2011 som jag var på :) Hans texter är underbara.Han fem bästa låtar:
Äntligen på väg(han har dock inte skrivit den själv)
Jag vet vilken dy hon varit i
River en vacker dröm
Vid protesfabrikens stängsel
Gårdakvarnar och skit
Rihanna:En tjej som är fantastiskt duktig! Beundrar henne något oerhört,älskar henne låtar och musikstil.Framför allt hennes stil! Hon är verkligen cool! Färger och smink och kläder,hennes hårfärger.Jag blir lycklig utav att se hennes olika stilar:D
Hennes bästa låtar:
Who's That Chick?
S.M
Russian Roulette
Unfaithful
'
Te Amo
That's it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela