Frankrikeälskaren

How I Roll

Publicerad 2011-06-07 17:03:51 i Allmänt

Hej,två"Gamla" Bilder får nu här då...
Dagens låt:How I Roll-Britney Spears
Idag har det varit tråkigt väder igen -_- Fast igår när jag skrev på morgonen att vädret inte var med oss,så hade jag otroligt fel! xD För det blev nämligen den varmaste dagen här i gbg i år,som mest var det 32 grader!!! :o :D Fatta vad härligt!
Dagen har varit slapp,städade på HHK:n och sedan åt vi glass :) Sedan när vi skulle till Nordlycke och äta så var maten slut -_- Extremt dåligt!
Så LITE smått hungrig var man när man kom hem :P Så kollade posten och vad låg där? :D JO! Min dans dvd <3 :D Jag går ju i Torslanda Balettskola(Nej,jag går inte i balett,jag går i funkjazz) Och varje år så har vi uppvisning,och den filmas och kommer sedan ut på dvd som man beställer,och idag kom den! Haha kul att se sig själv dansa :P Eller....hemskt....
Min lilla bääbis :)
Hon har skadat tassen den stackarn :/  Man säger ju att katten har nio liv,hon har nog förbrukat elva liv...But she's alive! :o
Nu ska jag ut och powerwalka och sedan strecha(som man måste göra när man är dansare,för att hålla sig vig) Hehe :)
Och imorgon ska vi till Hästevik med B-klassen och äta och chilla! xD haha,jaa,vi får la se om man vågar ta sigett litet dopp då :P Heej!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-06-08 19:04:25

kul att du frågar! :D jag tror faktiskt att jag ska välja sommargrupp! var det kul med musikal??

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-08 20:52:15

lägg in en video där du spelar piano samtidigt somdu sjunger!

Postat av: Lina

Publicerad 2011-06-08 21:44:34

Jag skulle kunna det,om ett tag,måste öva,haha har rätt mycket att öva på :) Men okej,ska försöka :)



Emma:Okej,sommargrupp? Vad är det för något? :P

Musikal var verkligen helt fantastiskt roligt! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela