Frankrikeälskaren

Cabare

Publicerad 2011-06-08 21:35:02 i Allmänt

Hej! Dagens outfit:Turkos magtröja
Svarta shorts
Svarta leggins
Dagens låt:Hurt-Christina Aguilera
På tal om "Hurt" Jag håller på att öva på den nu,så dyker det förhoppningsvis upp ett litet klipp här snart när jag sjunger den då :) Min kompis tipsade mig om "Rolling In The Deep" Med Adele,och sure,den kan jag sjunga.Sedan ville hon också att jag skulle spela gitarr till,och det kan jag fixa,jag mig bara "Lite" Tid,TACK! ;)
Jag vill passa på att tacka för kommentarerna om min lilla video om alla idioter på fb o.s.v,det värmde faktiskt att det finns människor som är förstående,TACK! :D
Idag har vi först varit i skolan halva dagen,sedan cyklade vi i min klass och B-klassen ner till Hästevik.Och där hade vi det allämnt GÖTT,jag badade faktiskt! ;) Hehe.Och så var våran kära gympalärare Acke,med :) Haha han bara"Nu jag vill se dig bada Lina" Haha,okej,får jag mvg då eller? "Klart du får" Okej,jag badade iaf,sen om man ska tro på att jag får mvg i idrott är ju inte lika trovärdigt :p HAHA.Har jag faktiskt andra intressen än idrott,som ni vet vid detta laget ;)
Och just nu så är jag precis hemkommen från niornas cabare.Varje år så har niorna en cabare på Torslandaskolan,och jag kände att det kunde väl vara roligt att kolla på :) Haha och gud! :D Det var JÄTTE BRA! Alla var jätte duktiga verkligen! Ni verkade ha det väldigt roligt också,och det är ett stort plus! :) Jag tyckte det var jätte roligt verkligen,det roligaste var ändå "Livet I Barackerna" Det är en liten film som några i klass 9B har gjort,som handlar om hur det är att gå i barackerna och hur det är att ha alla lärare o.s.v ;) Haha,jag måste länka den! SÅ BRA! En stor guldstjärna till alla er som är med i den filmen,SÅ BRA!! :O :D
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1551648552006

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela