Frankrikeälskaren

8:an-En oförglömlig resa

Publicerad 2011-06-13 19:57:58 i Allmänt

Hej,idag mår jag"Så mycket bättre" Nackspärren är NÄSTAN borta,skönt! Nu kan man ju vara människa igen,haha.Idag har jag varit ute och powerwalkat/sprungit,jag gör det varje dag så jag slutar skriva om det,okej? :P
Dagens outfit:Mitt älskade Lady Gaga linne
jeans shorts
Ingen speciell outfit på sommaren,bara slänger på sig något svalt...
Fast idag har det dock varit molnigt hela eftermiddagen,värmen har varit här i gbg,helt klart! Men som ett grått molntäcke stort sett hela dan...:/
Imorgon är det klassensdag,och då ska min klass ha fem kamp på Liseberg :D Sedan ska jag,Linn,Isabelle,Amanda och Pamela vara kvar hela dan och åka massa saker,ska försöka dra med mig alla in på gasten...Får la se hur det går...Jag skulle verkligen vilja jobba på gasten! Typ...sommarjobb :P "Vad jobbar du med?" " Nä,jag är spöke"
Dagens låt:Loca People-Sak Noel
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela