Frankrikeälskaren

What You Waiting For?

Publicerad 2011-07-17 19:13:43 i Allmänt

Den låten sitter fast i mitt huvud just nu:
Och denna låten bara älskar jag! Dock lite svår att sjunga...:/
Idag har jag varit på Ikea med min familj.Jag älskar ju ikea!....Or not :P Ikea är verkligen jätte tråkigt....Men...aja,jag ska få en ny byrå till mitt rum.Så måste följa med.Sedan har jag kollat på "Training Day" Vi har den på blue ray.Första gången jag såg den.Jag tyckte att den var bra :) Men gillar inte så mycket när det är actionfilmer,liksom"Pang,pang du är död" -_-
Igår förresten! Så var det ju jättefint väder! Och då cyklade jag ner till tummen med mamma och sedan på eftermiddagen /kvällen så kom Isabelle.Så grillade vi här och sedan så gick jag och Isabelle hem till Isabelle:) Vi kollade på "Sanning eller Konsekvens" Och flummade...xD Haha,som alltid :P
Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela