Frankrikeälskaren

Oslo 22-7-11 R.I.P <3

Publicerad 2011-07-23 13:38:17 i Allmänt

(Igår på eftermiddagen) Jag slår på tv:n.På tv är det ett höghus.Några sekunder senare exploderar höghuset i mitten och på fem sekunder ligger hela huset på marken.Människor springer runt och skriker.Vissa springer för livet,blodiga,från topp till tå.Jag tror först att det är en film jag kollar på.Jag kollar vad filmen heter.Det är tydligen nyheterna.Det tog en bra stund för mig att förstå vad som egentligen hade hänt.

22-7-11 Oslo

Jag tänker framförallt på det där ungdomslägret som dom hade.84 döda.Det är lika många som vi nior på Torslandaskolan.Tänk om alla vi hade dött.Då kanske man förstår lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela