Frankrikeälskaren

It's Raining Man

Publicerad 2011-07-14 19:14:03 i Allmänt

Idag har det regnat stor del utav dagen.Först cyklade jag ca 9 km,sedan styrketräning.Det var dagens träning :) Sen satte jag mig och skrev konfirmations-tack-kort,ca 30 st...Det tog lite tid :P Sedan dammsög jag hela huset.Efter det så kommer höjdpunkten: Jag bakade Kladdkaka :)
Kladdkaka är det goaste jag vet! :D
Efter det så har jag varit dödstrött verkligen.Det är väl vädret.Så då kollade jag på sune,haha speciellt sunes jul,det äger! :D HAHA.
Här har ni tre låtar med kent som jag tycker väldigt mycket om :)
Det är dom! :) Hehe.Utan Dina Andetag,ska jag ju sjunga på Torslandafestivalen den 10 september :) Bl.a...
Här har ni även mina favorit tre-i-topp låtar med Lady Gaga just nu! Just Dance kommer alltid att vara min favorit,men just nu så är det dom här:
Idag fyller ju även våran kronprinsessa år :) Grattis till henne! :D
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela