Frankrikeälskaren

Gothia Cup

Publicerad 2011-07-20 22:53:06 i Allmänt

Idag har jag och Isabelle varit på Gothia Cup :) Det var jätte roligt! :D Vet ni vad jag tyckte var det bästa med hela Cupen idag? Haha,Fransmännen <3 JA,JAG ÄR GALEN I FRANKRIKE OCH FRANSMÄN! :D Så då fick jag tag på denna flaggan.Och direkt,så sprang dte förbi en snygg fransman och skrek"Vive La France" Jag bara:OUI! Haha.Aa,det betyder asså"Leve Frankrike" :D
Just nu så håller jag på att öva på alla låtar :) Är dödstrött...Så det är inte det roligaste...Men det är ju ett slags jobb som måste göras för att sedan tillslut springa upp på scen och ge allt! :D
Jag vet inte om ni vet min högsta dröm? Borde jag berätta om den? Jag menar...Det är ju ändå en väldig rolig sak att veta ändå :)
Okej,som ni vet.Så vill jag bli en jättekänd sångerska.Minst lika känd som Lady Gaga.MEN! Det är ju inte bara det! Utan det jag vill göra,det är att få mycket pengar genom mina framträdanden.Och med dom pengarna ska jag inte göra vad som helst med.Utan jag ska skänka nästa allt till välgörenhet.Jag vill rädda alla utsatta kvinnor och flickor i andra länder.Typ Afrika och Etiopien och alla dom dör länderna som är fruktansvärt fattiga.Jag vill åka ner till dom och hjälpa till att bygga upp städer och hus och skänka pengar.Så dom får allt det där dom behöver! För alla i kyrkan,som jobbar inom kyrkan.Dom får lov att göra det.Och det vill jag också göra! Jag vill även sjunga för dom och underhålla dom! :)
Jag vill helt enkelt förändra världen.Min pappa säger att jag borde bli politiker.Haha,nej,det tycker då inte jag iaf.Men förändra! Jag sliter redan nu! Skänker pengar till allt möjligt! För det första så är jag en stolt flickafadder.Min familj är även världsföräldrar.Och på varenda sådandär gala som går på tv rätt som det är,så skänker vi ALLTID pengar till det.
Och det är dom här små sakerna som räknas.Idag kom det fram en gammal mörk tant till mig på stan.Hon tiggde pengar.Det är det värsta jag vet,när jag ser det alltså.Jag hatar att människor ser ner på dem.Spottar på dom.JÄVLA SVENSKAR,DRA ÅT HELVETE! Oj,får man lov att svära offentligt? Haha,aa men speciellt vi svenskar kan vara så egoistiska så vi glömmer bort att det finns sådana som har det sämre...Det är klart att man kanske inte kan ge pengar till alla som går förbi och tigger.För det är tyvärr väldigt många som gör det :( Men jag gav en tia till denna tanten.Och hon blev helt överlycklig och sa att jag kommer att få en bra plats i himmelriket.Aa,haha sött! :) Sen vet man ju aldrig om dom lägger pengar på ciggaretter.Men hennes dotter hade skadat sig.Och som behövde pengar till en operation.
SÅ! Tänk till nästa gång någon kommer fram och tigger.Le iallafall mot dom.Spotta inte som vissa idioter gör.Det räcker att lägga en tia.En leten sketen tia.Förstår ni?
Så,hoppas att någon orkat läsa :) Haha
Hörs imorgon! :)

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-09-19 00:52:53

inte såå, men dina logg inlägg är så långa att när man läst 2 ord orkar man inte mer...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela