Frankrikeälskaren

Gothia Cup invigningen

Publicerad 2011-07-18 19:32:07 i Allmänt

Blir såååå trött när man igår försökte boka biljetter till Gothia Cups invigning,och det inte finns biljetter kvar-_- Tydligen måste man boka dom i typ maj,juni...Aja...störande,men...Denna klänningen! Kan jag ha en när jag sjunger på Torslanda Festivalen tror ni? Med en jeansjacka,funderar på det.Jag hade ju den på skolavslutningen och gillar den starkt! :)
Idag har jag bara tagit det lungt eftersom att det inte är någon kompis hemma -_- Eller aa,en,Isabelle :) Vilket är tur! Men jag har träffat henne i lördags då,och så ska vi träffas nu någon dag och åka in till Gothia Cup :) Imorgon ska jag åka med pappa och göra massa ärenden.Funderar faktiskt på att köpa en våffeltång!? :) Jag älskar våfflat hår,och så  ska vi leta efter en säng till mig :) Ska bli kul att få en ny,större säng! :D Haha.Aa,men ha det bra så hörs vi :)
Blir klänningen bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela